2do2

2do2 to aplikacja webowa dla organizacji pozarządowych która ułatwia rozliczanie projektów i prowadzenie budżetu organizacji.


Aplikacja pomaga rozliczyć budżet projektu, na bieżąco monitorować stan budżetu, skraca drogę do przygotowania rozliczeń końcowych, pomaga prowadzić bieżące rozliczenia organizacji.

Dzięki 2do2:

  • ograniczysz liczbę błędów (aplikacja sprawdza czy się nie pomyliłaś/łeś);
  • będziesz pamiętał/a o ważnych terminach związanych z rozliczeń projekt;
  • mniej czasu poświęcisz na rozliczenia;
  • zyskasz spokój że są one dobrze przygotowane;
  • podzielisz pracę w zespole zespole (dzięki ustawieniu różnych uprawień użytkownikom);
  • usprawnisz komunikację  z księgową oraz szybciej przygotujesz cykliczne rozliczenia;
  • możesz monitorować stan finansów twojej organizacji.

Obejrzyj aplikację na stronie www.2do2.org.pl

2do2 jest narzędzien non- profit skierowanym do organizacji pozarządowych. Dla małych organizacji jest dostępny bezpłatnie, dla większych za opłatą zależną od wielkości budżetu

 

Premiera aplikacji odbyła się 1 października 2018 roku podczas Mazowieckiego Forum Inicjatyw Pozarządowych.

 

Aplikacja powstała dzięki dofinansowaniu przyznanemu w ramach konkursu 3Sektor przez Fundację Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego w roku 2018.